27 november med moooss ! ;d

hejhej bloggen ! dag var det skola, det var helt okej ! :)  hade matte, & kom faktiskt ganska långt. eller längre än vissa ialla fall ! ;d  sen så hade vi fysik, gick igenom lite saker, sen slutade vi 20 min tidigare eftersom att alla skulle gå ut ställa sej i kö & vänta på att få gå in & veta sitt provresultat. men jag har inte gjort provet. ha,sari ljög. hon sa att jättemånga failade. men det var typ 3 eller 4 som gjorde det :o sen efter skolan träffade jag mormor oj jag "menade" moster ;d vi gick ner till stan -.- fikade på kardemumma det var asdyrt ! & sen köpte vi massa julklappar ! ((:  eller inte hon, men jag ! sen var vi på stholm eller var afärren nu heter xd, sen skulle vi upp för rulltrappan, & så sa moster : din jacka sitter konstigt, så jag vände mej baklänges i rultrappan & började fixa, så jag såg inte när jag skulle hoppa av, så moster sa: hoppa .  tror ni jag hoppade ? nej det gjorde jag inte dock. så vad tror ni hände ? jjo,jag ramlade & alla som gick förbi kunde se -.- , !  juste, jag fikade en brownie & massa vatten ! sen tog moster massa foton på mej i glasögon ! kan inte lägga in bilder, men det finns en bild på mej med glasögon som jag tog för ett tag sen, ser as  trött & sur ut på den bilden (a) haha ! men nu ska jag äta tacos ! pussssss♥


haha, som sagt -.- !


Kommentarer
Postat av: Morre™

Men browniesarna var goda, trots att de var dyra! :o) <3 /Morre

2009-11-29 @ 17:50:16
URL: http://www.towemy.com
Postat av: ffilippaa

jaafan, ;d

dom var grymmaa & tuffa tihi :3 <3

2009-11-30 @ 20:48:23
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0