dagen

shenare :)   idag är jag lite bättre ingen feber, men som alla säger "man måste ju ha en vilodag"   hahah ! :dd men förstås så saknar jag alla i klassen & vissa från andra klasser väääääldiiiigt mycket, tex , nikki , julia , frejja & asmånga andra ! ;o   jag kommer på mandag, ! ;)))  idag har jag tagit det lungt , for jag vill saklart bli battre till sen nar mitt gamla lag ska bowla & ata mat !   ffaaan, nu har datorn blivit konstig. kan inte gora alla tecken &
[';    < ----   lsta ut vilka bokstaver det ar ?   nu ska jag dra , vi ses ikvall alla :dddd     
mest av alla saknar LINA BS  ! ♥

ppuusss ♥



Kommentarer
Postat av: Lina

<33

2009-11-14 @ 11:00:40
Postat av: fflippis

<33

2009-11-14 @ 11:13:56
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0