dagen

hejhej bloggen & läsarna ((:  kom nyss hem från en kylig träning, usch vad kalls det sak vara -.- men träningen var kul ! ;d fick veta lite om gothia & sånt ! :)   men kort om skolan. imrorse fick jag höra vääärldens tråkigaste sak, nämligen att nikki bästa vänn har blivit sjuk ;o när jag blivit frisk o allt, saknar dej som fan ! ;( kom imorgon ! ;o men vi kom till skolan hade tyska fick reda på att vi hade håla i 2 timmar sen också, så jag binjo,lina,amanda,felicia & alexandra drog till gränby centrum för att checka julklappar & annat :)  sen drog vi till mammas jobb efter skolan för vi pallade inte vänta i 1 timma på bussen -.-   men nu ska jag hoppa in i duschen, !(?)    men skriver mer imorgon, nu kommer lite bilder !   
PUSSSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0