DAGEN & VÄRLDENS SAKNAD

opps, i andra inlägget blev det 2 bilder på boriz visst , men han är ju så fin, så det gör ju inget (a) iallafall, inlägget under vart det lite bilder efter veckan ;d inte så många men jag tar nästan aldrig kort ! idag har det vart skola & den var helbra förutom lite tråkiga lektioner & JAG FICK INTE TRÄFFA BÄSTA VÄN ! världen går fan under utan dej snart , det blir bara mer & mer helvete för varje dag som går utan dej ;o !  men imorgon måste jag annars dör jag ! ;o  sen hade vi träning i diös & den var najss ;d jag är ju så grym ! nej skoja, sämst är jag !  sen fotbollstränig på löten (utanför diös) hihi ! ;d  sellin var bäst & alla andra med !  men inte jag själv  ! (:  nu har jag duschat & ska snart gästblogga på bästaväns blogg ;D  http://classons.blogg.se !    älskar heennnneeee ! nikki is mine (a)
puuusss på dagen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0