day and a pic !

hejhej, vaknade vid 10 idag, skulle äta frukost men fick inte i mej nått ;(   asså min mage är asspänd, vet inte vad som har hänt, den är helt cp..jag kan inte böja mej eller nåt ;(  typ kramp imagen ! ;o men iallafall jag gick till chippo & släppte ut han i stället sen har jag städat :)  sen drog vi till martina & andreas & träffade hilma ! & fyyfan vad hon är söt ! ;o   jag lägger inte bild längre er (a)   hon är pytteliten 46 cm !   sen så åkte vi hem & nu väntar jag på världens godaste middag ;)   pusss ♥

lägger in bild nån annan gång istället min dator blev cp så fick logga in på administratö & den har typ inte bluetooth uppe eller vad man ska säga ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0