hej & godmorgon !

hej alla sötnosar ! :)      idag vaknade jag klockan halv 11 !  det var skönt att sova, direkt när jag vaknade så klädde jag på mej träningskläder, för jag hade träning klockan 12 :)  träningen var kul ! :d  det är den alltid ! felicia var inte med för hon är fortfarande förkyld, hon har varit det i 2 veckor :/  så kanske blir läkarbesök snart ! :(   hoppas hon blir bättre !  efter träningen så handlade vi !   då träffade jag freja & julias mamma :)  sen hämtade vi upp tove (fabbes kompis)   sen drog vi hem & nu sitter jag här, ! :)    senare ikväll ska vi kolla på en film , den vekar riktigt bra !  (aa)       & tack än en gång för alla fina & söta som läser bloggen ! ♥

   
muummms !     hadet bra !  pusssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0