långt inlägg

hejhej bloggen (:   kunde inte uppdatera igår efter som att jag var hos farmor & farfar, & dom har ingen dator, eller jo det har dom men den funkar inte .. så igår var det skola helt okej, eller nej juste ! onsdagar suuuuuuuuuger hårt -.-  men torsdagar däremot ägersönder, ! ;d  men igår så dansade vi linedance & jenka ! askuuuuligt ;d ska nog danasa på avslutningen , nån som hänger på ? (aa)   men efter skolan igår gick vi hem till farre, och när vi kom dit stekte han pannkakor & vi kollade tv. efter maten kollade jag lite mer tvv, sen pluggade jag till engelskaprovet vi hade idag. sen kollade jag på sverige-italien, svergie sög fan, eller inte i början men sen -.- , dom loooosade med 1-0 ! :(((  men hade sina chanser, sen kollade vi också på efterlyst & bonde sker fru. sen gick jag & felicia och la oss klockan 10 för att plugga till engelskan litemer.  sen somnade vi.

idag:
vaknade upp klockan 5 över halv 8 , fyyyyyfan vad skönt med sovmorgon, 5 över halv 8 brukar ju jag sitta på bussen i vanliga fall, men nu lag man i en skön säng. farfar hade gjort frukost , han gick upp 1 timmer före oss bara för att göra dej ;o !  :')  sen åt vi massa mums, sen kollade vi tv & fixade oss. sen drog vi till skolan, & skolan var kul, för en gångs skull ! :d  först no i 40 min, då skulle vi bara ria & då gick tiden fort. sen hade vi håla, ! sen engelska prov & det var &så kul faktiskt. sen hade vi fotboll & det var bäääst! sen livskunskap & den var också bäst. bästa skoldagen på länge. den gick så fort. (a)  men sen när vi skulle hem missade vi bussen till pappa så vi skulle vänta i 1 timme tills nästa buss kom -.-  & det hade inte jag & felicia lust med. så vi ringa pappa et par 100 ggr, men han svarade inte. efter ett tag ringde han upp & vi bestämde att han skulle hämta oss & sen skullevi till farar för att hämta våra saker, & när vi kom till farfar så fick vi massa godis ;o .. som jag sitter och äter på nu ;) aja, palla skriva mer nu -.-    nu kommer lite bilder från dagarna :D   pusss ♥


jag i fyran ! :d

bild jag tog vi bussen.


när vi var små.


jaag :dd   släng in en kommentar !


Kommentarer
Postat av: NIKKI :D

sötare finns inte.

2009-11-19 @ 18:23:29
URL: http://classons.blogg.se/
Postat av: filippa

du finns ju

2009-11-19 @ 18:38:12
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0