låt bilden tala.


Kommentarer
Postat av: n'

jaa ha frågestund :D

2009-11-05 @ 17:29:13
Postat av: nour '

har du många falska vänner ?

och vem av dina vänner kan du verkligen lite på ;) ?

2009-11-05 @ 17:30:47
Postat av: filippa

sv nour : yes !

asså , jag har inte många falska vänner, men några jag verkligen kan lita på är : alexandra , bianca & camilla ! :)

2009-11-05 @ 17:32:31
URL: http://fflippis.blogg.se/
Postat av: nikki :)

lite sent(a)

men ah.

1. hur lyckas du blir så fucking fin? :o

2. vad tycker du om mej? :)

3. läser du min blogg? (a)

4. vill du lära känna mej bättre? :)

5. varför är du så bäst? :O :D

6. gillaru choklad? :)

7. om du fick ta med en sak te en öde ö. vad ? :)

8. finns de någon du verkligen hatar?

9. brukar du dricka cola? :D

10. vad är ja för dej? :)



haha världens sämsta :D

2009-11-16 @ 09:40:38
URL: http://classons.blogg.se/
Postat av: filippa

1. hur lyckas du blir så fucking fin? :o- du på min blogg ljuger man inte , så jag ställer samma fråga till dej ;o

2. vad tycker du om mej? :)- jag älskar dej mest & du är så fin söt underbar och massa annat bra, bra på fotboll & innebandy !

3. läser du min blogg? (a) - yeeees !

4. vill du lära känna mej bättre? :)- JAAAA ! ett måste ! (a)

5. varför är du så bäst? :O :D- ska du säga bästis ?

6. gillaru choklad? :)- älskar't ;d

7. om du fick ta med en sak te en öde ö. vad ? :)-dej ;D

8. finns de någon du verkligen hatar?- yes, men nämner inga namn.

9. brukar du dricka cola? :D- lite då & då !

10. vad är ja för dej? :)- du är allt & lite till !

2009-11-17 @ 17:57:37
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0