sjuk

jaha, idag var man sjuk då :( 
imorgon är det idol i skolan !  hade ju tänkt att vara med , men jag har blivit hes & har väldigt ont i halsen,  ! men en sak är kul, jag & edom is tha hesliga ! ;d    idag har jag sovit till halv elva, sen gick jag ut i kylan & gjorde rent till underbara kanin, det var fruktansvärt kallt och jag fick hostattacker konstant -.-'
sen kollade alla sjuklingar på filmer, jag vet inte vad den första hette men det var ialla fall bra , den andra hette "stepp brothers"   haha, en riktigt kul film !   handlade om en kvinna & en man, eller hur man ska utrycka sej, äldreåriiga ? som blev förälskade & gifte sej. dom hade två barn som var 40 & 39 år. dom bodde fortfarande hemma ;o    sen gifte sej dom äldre och flyttade ihop. och deras barn var allt utom vänner. haha asg vad kul den är !    vill ni veta mer kan ni ju kolla på den själva :)
men imorgon blir det event. skola !     *usch*
kanske blir ett senare inlägg !
puss ♥

Kommentarer
Postat av: nour

haha jag & hala är bääst

vi söökte till idol :D<3

2009-11-04 @ 19:37:21
Postat av: filippa

heja nour & hala :) <3

2009-11-04 @ 19:39:38
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0