tack syster !

Jag saknar dig,
Jag saknar oss,
& jag saknar ordet vänskap.
Jag vill fortfarande inte fortstå
att det är som det är
mellan oss.
Vi sa föralltid, men ändå
blir det såhär , varför ?
Jag tänker på det vi
delar & det vi själva,
tillsammans har
skapat - jävla massa
minnen.
Minnerna med dig
är obeskrivliga,
dagarna med dig
är den bästa tiden
på mina 14 år jag
levt.
Det var du som
gjorde mina dagar,
jag saknar det, när
det bara var du och jag,
ingen kunde skilja oss
åt.
jag tror du vet vad jag vill
ha sagt med den här texten ?
Jag älskar dig, bästavän
Du kommer alltid att vara
min andra halva, den tjejen
som jag kan berätta allt för,
som alltid fanns där, oavsett
vilken tid på dygnet.  /  föralltid din syster!

jag saknar &så oss, men våra tider lever kvar
än idag !  saknar tiden när det var du & jag mot världen !
när vi delade allt !  kommer alltid finnas för dej älskling!
inget betyder mer än dej syster ! u make my day !
du är flickan som alltid varit där när jag vill prata
och som alltid ställer upp.
jag älskar dej idag,imorgon & föralltid syster !
bästavänn & andraq halva !

/ filippa , din lillasyster !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0