tha day

♥chacha ;d '     skola idag -.-  det va väl okej :)      hade matte, sen skulle vi har fysik prov, men det vart inställt-.-, hade fan tränat hela natteeeeen !      fast alla andra tyckte att det var bra :)  sen så hade vi massa lektioner, inget annat speciellt hände väl :)  efter skolan drog jag felicia & amanda till stan & kollade på massa saker , vi köpte farsdag present & gick runt. efter ett tag drog vi till donken, jag ville bara ha vatten & amanda köpte en dricka & muffins hon skulle äta på tåget ;)  så jag och felicia dror till ica och slog i pappas present x))'   sen hämtade pappa oss vid kph & nu sitter jag här, jag orkar inte skriva mera nu ! HAHA :) juste, på vägen till kph såg vi en grupp sumobrottare som skulle in på max & äta. haha, tog fram mobilen & fotade direkt .   det är ddarför bilden är litte suddig -.- bild kommer nu !

tack till alla underbara läsare som läser bloggen, fortsätt med det !  ♥

haha :)       pusssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0