bara 4 dagar kvar till julaftoon!

tjaa !  ja inte så himla bra uppdatering :) själv tycker jag att min blogg suger!  jag har aldrig något att skriva om och hur kul är det att läsa sama visa dag in och dag ut om och om igen ?  nej inte speciellt kul va.

idag åkte sellin till spanien tror jag, och lina åkte till finland så stooora minus på det!  men annars har dagen varti grejt. har vart på stan och införskaffat lite julklappar + att jag har grattat min moster som fyller 40 bast. grattis till henne :) sen nu har jag åkt till pappa ! själv  (!) utan min syser. hon är kvar hos mamma men jag vet inte hur jag gör om jag kanske åker till mamma imorgon eftersom att det är bara jag här och pappa jobbar imorgon så jag kommer få tillbringa dagarna i ända till att vara själv!  nu har jag bara jääävligt tråkigt. pussochhej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

nice blogg!

allt bra? ;D

kram.

2010-12-20 @ 19:21:03
URL: http://www.tieepjenny.devote.se
Postat av: johan

åk till din mamma :D

2010-12-20 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0