vi lever i en dröm.

tjaaa, har inte uppdaterat på hela veckan jag vet ! har inte haft tid och min mor har inte tagit hem datorn från jobbet så that's one other reason.

har varit i skolan och sånt såklaaart sen igår sov jag hos sara , vi va med massa människor alltså shida,adel,omar,bobby,halle och calle !  sen drog dom hem en efter en. jag och sara somnade runt 12 och vaknade klockan typ 11 av att bobby ringde och väckte sara m flit. hann inte göra så mycket för farmor och farfar skulle hämta mig , så jag och adel gick dit för han skulle handla  !   han och jag har en egen hälsning (h)

fabbe mu brothaaa har fyllt år så vi har firat honom, vi har käkat smörgås-tårta och lite fika efter så det är greeejt .  nu har jag inget mer att skriva vettni!   tjarrrrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0