eaaapp

hej =)   länge sen jag skrev iknow !
igår hade vi match , så kunde inte skriva , vann mot serieledarna med 4-0.
härmed är guck serieledare i båda serierna,muhahahah ! 
har tagit lite tips från tinkerbellas blogg, ska skriva sen tufft :)

men idag så var alla lektioner jätteskönaaaa ,  typ gjorde ingenting.
bara för att det är sista veckorna så vi chillar bara på lektionerna !
efter skolan drog jag & felicia ner på stan, letade efter avslutningsklänning.
men neeeej, icke !  inget ville passa på mej ! så nu måste jag in igen nån dag.
shiiiiit vad jobbigt.. ska spela basket snart ! bah för jag äääääger på det.
aja, palla skriva ?  har ju ett liv &så , byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0