guuuuld åt dom bästa !

känner mej lite off !
men iallafall ..

idag spelades tha finalooos. fast vi åkte för till gränby bara för att vi skulle kolla klänningar.
hittade massa fina, men alla är så långa, felicia hittade en som jag tyckte var ful men sen vart den plötsligt superfin, men jag visste ju inte det eftersom att hon hade fotbollsstrumpor -.- & nu vill jag också han en sån. men jag får ju såklart inte köpa lika.   men tillbaka till finalen !
spelade superbra & när det var 10 sekunder kvar av halvleken nickade freja in bollen.. i mål !
sen i andra mitten nånstans så lobbade binjo över målvakten ! därefter vann vi matchen, 2-0  =D
till väääärldens bästa guuuuuuuuuuuuusk! GUUUULD för andra året i rad !
presic när matchen slutat så spöööörengnade det =s värsta växlingen av väder.
sen kollade vi när funbo spelade  dom vann med 6-1 typ ? vi satt i regnet offrade oss.
här är bilden & jag har fått två medaljer inom loppet av en vecka !
hihihihihiih, byebye ♥


bah för jag ser skum ut ? men bilden är tagen efter vinsten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0