hejdå danmark!

shenare , sitter & kollar på lite vm!  danmark gjorde just mål på straff, men det står ändå 1-2  till japan =D
har presic badat & fixat till mej.  träningen var ganska jobbig ! vi körde lite fys  & sen sprang vi runt hela yrsa. sen köt vi lite, vi skulle pressa skotten i famnen på linn eller sellin. kul att jag typ satt mig ner & skött 827882347 meter över mål (y)  sen spelade vi minimatch.   om man vann med 3-0 , skulle andra laget stå plankan i 3 min. om man vann med 3-2 skulle man bara göra i 1 min.  vi vann först med 3-2  sen torska vi med 2-1 bah för tom böt lag & ingen var back typ.   nu står det 3-1 till japan, byebye danmark! =(   men iallafall, efter träningen drog vi till mcdonalds.  VÄRSTA SNYGGA KILLEN SOM VAR DÄR =O men vi köpte happymeal  hihi :$  & mc flurry! eftersom att det kostade bara 10:- sen åkte vi hem & nu är jag typ ...handshandshands satan vad med hands i straffområdet ! nej nu ska jag kolla match.   skriver imorgon  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0