nattblogg ! 00:00

sheniiis ***** =]  jag ska skriva lite om idag & berätta att jag längtar sjukt mycket till globall! det ska bli sjukt kul att träffa skogsbo tex  & massa andra. globall 08 & 09  ägde sönder & globall 10 med nya laget ska bli awesume !

aja, kort om dagen då ! vi vaknade ganska sent & eftersom att vädret inte var det finaste sket vi i att bada ! så vi var hemma & tog det lungt istället. vi kollade på film ; irene huss- krossade tanghästen  (tror att den hette så)  grymt bra. den bästa av alla filmerna just nu ! har sett alla utom elddansen!  ska se den imorgon. sen så började vi fixa till oss & fixa mat. sen drog vi till grannarna & firade lite. en viss person som låter väääldigt mycket gick mej på nerverna! -.- så jag & felicia åt bara mat, sen gick vi hem för vi orkade inte med alla =P   julia kom efter att tag med massa mumssaker. då kollade vi på ; irene huss- guldkalven.  den var helt okej , ganska bra faktiskt. sen gick vi & åt efterrätt hos grannarna igen.  sen spelade jag,julia,felicia,marcus,fredrik & nicklas fotboll. vi spelade till klockan halv 12 nåt sånt. sen drog jag hem ! nu sitter jag här & "nattbloggar"  mamma kom just hem & mina ögonlock faller snart ihop, men världens finaste håller mej vaken ! superdag =D
puss & heeej ♥

Kommentarer
Postat av: adam

vem är finaste då??<3

2010-06-27 @ 01:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0