sent inlägg

hej! ska fatta dagen kortkortkort..
vaknad 12 kanske, jag & felicia kolla tv & sen bakade vi choklad bollar, bäddade ner oss mycigt & kollade på film ;mamma mia fick det bli idag. mysigt dä ! sen så fixade vi massa saker, vek tvätt & fixa maskinen & gjorde mat. sen så kom mamma efter ett tag, då böt vi om och fixade oss inför matchen..

vi åkte kvart över 5 ungefär , jag är tpy åksjuk eller vad man ska säga =s så jag fick ont i magen & huvudet påvägen dit, men jag somnade i bilen under en varm filt, så det gick över =D  fast när vi kom fram (en timma efter) så var jag megatrött men åksjukan försvann. jag gäspade hur mycket som helst , men blev pigg sen. vi började värma upp & grejer.. matchen börjar & gissa vilka som gör mål efter 15 sek ? jo östhammar -.- resultatet 1-0 håller sig till halvlek men vi äääääger spelet med stoooora bokstäver & mycket utropstecken. andra halvlek äger vi verkligen ut dom, dom kommer knappt över på vår planhalva, men dom har en spelare som är riktigt grym & den ända som gjort mål på gusk.. hon gör i andra både 2-0 & 3-0  så jag bah: neej, nui är det kört. men icke sa nicke ! vi vänder alltid & vinner andra halvlek. binjo gör 3-1  sellin 3-2 & molly 3-3 ! & det var hur nära som helst avv vi gjorde både 3-4 & 3-5 , men domarn var sämst & dömde aldrig för hands. men när hela gusk skrek HAAAAAAAAAAANDS ja då fattade han. aja, matchen slutade 3-3 .. men 1 poäng är bättre en inget. fast 3 pinnar skulle inte heller vara fel.

på vägen hem så satt jag & felicia & åt riskakor melon & drack festis ! under våra filtar, an & annan sov .. sen smsade vi med varandra också =D  när vi kom hem badade vi i typ 1 timme & gissa på hur många sms var & en skulle ha. jag gissa på att jag skulle ha 4 & felicia 2 & felicia på att jag skulle ha 3 & hon 1.  jag hade 7 & felicia 0 x'd aja, nu ska jag chatta & smsa sen sovaaaaaaaa. imorgon drar jag till stan & träffar världens finaste viktor :* men gusk var bäst idag, finaste spelet & allt. & bäst för att vi vände.
puss & godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0