svar ..

fler frågor nästa gång skulle inte skada :)

Postat av: frida
1. Visst skulle du hjälpa mig och min gurkodling ?:d
2. Älskar du mig ?:$
3. Vill du lära känna mig bättre ?:)
4. Om du fick vara med mig en hel vecka, vad skulle du vilja göra ?:D
5. Bästa låt just nu ?:)
6. Byt till tunaberg och gå i samma klass som mig ?
7. va vill du va med mig, fiender, vännner, bästavänner ?:)
8. Vad tycker du om mig ?:)
9. Vill du ha fotbollsskola med mig så jag blir lika bra som dig ?:)
10. Sista pojkvännen ?(a)
11. Vad var ditt första intryck av mig ?:p
12. Träffas och skapa oförglömliga minnen på sommarlovet ?:D
13. Vad är det bästa med mig ?:)
14. Om du fick ändra en sak i ditt liv, vad skulle du ändra på ?:)
15. Vem är din allra bästavän ?;)
16. Hur kan du och Lina vara så lika ?:o
17. Vad ska du göra i sommar ?;)
18. Alla som har nummer 9 är bäst, eller de va väl så vi sa ?:D
19. Läser du min blogg ?:)
20. Vare kul att prata med mig i telefon i 35minuter ?:D

haha älskar dig filippan :)<33333

svar:
1. klart jag ska ! =D
2. jaaaaaaaaaaaaaaaaa !
3. japp, på god väg :)
4. allt möjligt, spela fotoll, datorn (nördar som vi är xd) kolla filmer & massa annat.
5. asso jag vet inte vad den heter hah !
6. eller så byter du till gränby & går i samma klass som moi ! =)
7. du veeet :$
8. jag tycker att du är underbar ! & jag älskar din röst ditt skratt & hela det. men vill lära känna dej bättre , du är grymt bra på fotboll & nummer 9 äger.
9. eller så kan du bara lära mej att spela ! :)
10. whilliam :)
11. fett söt snäll & rolig, & bäst på fotboll fast det visste jag !
12. absolut :D
13. allt!
14. hmmm, mitt utseende , byta med dej (a)
15. nikki ofc (:
16. jag vet inte x'd
17. cuper, vara med kompisar , sola, bada, äta glass :D
18. jaapp, det var så vi sa ;D
19. yeees, flera gånger om dagen !
20. askuuuul, måste göras fler gånger !

älskar dej gurkfridisen :) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0