vidare till...

bajsoscaaaar :( INTE VISA ALLE IN BILD PÅ MEJ INZOMAD x10000 OCKSÅ -.-
idag var skolan okej, vi slutatde 5 över 2! vi behövde inte göra nåt sista lektionen.
sista veckan i skolanär såååå chill, får typ sitta vi datorn kolla film & spela spel :p
skönt javisst. aja, efter skolan drog vi till farmor , vi åt lite.
sen hade vi dm-semifinal! vi vann med 1-0 !!!!!!!!!!
fattar ni ?  vi är vidare till finaaaaaal mot fanna ? vi kommer vinna ..
för vi har vunnit mot dom så muhahhahahaha (=  sveriges bästa lag är vi.
när jag kom hem packade jag lite & sen tog jag två kort.
för kameran lag framme så här kommer dom så skriver jag imorgon.
tjarrååå ♥




foto@ meee <

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina bilder.

Fanna möter Håbo ikväll sen får vi se vilka ni möter. Vinner man går man vidare mot ett annat distrikt då kan man kanse kalla sej bäst =)

Kram

2010-06-09 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0