fett dålig jag är .

jag vet att jag kopierar från min andra blogg . men har ingen lusta att uppdatera :(
& det som är jobbigast med att ha två är att man nästan skriver samma saker ändå , & jag är mer aktiv på den andra, så när ni kollar på en blogg så fattar ni liksom att , aha hon skriver samma sak på den andra, ingen ide att kolla dfen andra. så sorry.ska försöka skärpa mej  ! :)

hejhej bloggen !  idag är det jobbig dag.
dvs ingen sovmorgon imorgon, städdag & nästan inget kul att göra (y)
gick upp 11 i morse, ska ju sova ut när man har tid. sen så åt vi frukost.
skull åka skridskor i fjällnora. men det ville inte vi, så vi å¨kte till knivsta,
där var isen suckig. så vi drog till lagga :))  åkte ett tag tills vi blev hungriga.
vi åt korv & sen spelade vi match. jag var med pappa & hade världens damp attack!
det var begravning i kyrkan bredvid & jag slår vad om att om hörde när jag skrek.
jag blev förbannad på min far som aldrig passade -.-
ska kolla lite på outube & sånt, sen äta.

grattis sirius f96 som vann sm ! alla jag känner spelar där typ.
grattiiiiiis ! (y)  underbara är ni hela bunten, jag visste faktiskt att ni skulle vinna.
3-4 mot bele barkaby i förlägning & frida gjorde mål !
grattis tjejooor ! :) ♥


varnar känsliga tittare !

jag har sett verkligen alla happy three friends avsnitt ,detta är  absolut ett av mina favoritavsnitt. ser ni 1 måste ni se alla. för er som är lite känsliga & inte gillar blod så ska ni inte kolla. men jag tycker verkligen att dom är skitkul. vissa avsnitt är värre än andra men ändå ! kolla ! (y)   /filippa :*

Kommentarer
Postat av: nikki

kan du inte svara på frågerna nu ? hah :)

taack ;d <3

älskar dej bästavän<3

2010-03-07 @ 20:46:22
URL: http://nclasson.blogg.se/
Postat av: filippa

okej, men det är bara 3 såm har frågat -.- <3

2010-03-07 @ 21:01:09
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0