insnöade !

första skoldagen idag , wihohoho ! :) (-.-)
bästasyster var såklart siiiiiiiiick !
det var verkligen mindre bra, men tyskan var sådääär, låste en text som vi har i läga tills på onsdag + 13 ord. not so bad. sen på svenskan gick vi igenom provet vi ska ha imorgon, sen läste vi. är på s. 100 i min skönlitteatur bok. :d stooolt . världens + med dagen var att jag träffade underbara nikki !  lyckos mej som får träffa henne varjde dag !  fast kanske inte imorgon, vi är lite insnöade kan man säga :) men på kemin i allafall, så gjorde vi grupparbete. danne eller rättaresagt jag kom på att han slipper redovisningen på fredag & amandas massa ordvitsar ! "åldern är bara en siffra"  sen kollade vi massa bloggar. hahah !  so:n var najs,läste tidning x''d . det gillar vi !? maten samakade tummen ner. fotbollen var okej , finns massa kläder man kan köpa för en hundring !  that was tha day. no dom dåliga sakerna.

efter fotbollen så sressade alla som galningar, typ 5 minuter tills bussen gick så sprang alla ut. i kylan ! somthing noone likes.  men vi *pustade* ut. när vi trode vi kommit i god tid. man kan säga lite väl god tid ? för bussen kom inte, så min tår försvann ?  sen så skulle vi vänta 1 timme på station. & då kom ju såklart inte våran buss för den var INSTÄLLD. så vi väntade ett tag så pappa fick hämta oss. jag & felicia tyckte att dom på kph kunde släppa in oss i den varmare delen av huset. & då kom en man med ett brett leende. vi trode nu är vi räddade ! men han sa bara ska tyvärr låsa nu -.- så vi gick ut & väntade. & när pappa kommer så är mina tår helt bortdomnade. när vi kommer hem står anna & skottar. då har vi såklart blivit insnöade ! :o så vi fick springa, med tygskor i 30 cm hög snö ! :o  lyckat.  


nu har mina vackar tår ändå tinat upp så jag kan vara lugn. ska kolla andra bloggen ! & sen äta mumsig varm mat. det känns som om att det aldrig kommer bli sommaaaar :o det är snö överallt. förr brukar det vara somma & sol när det är påsk, men som det känns nu är känslan för det en aning mindre. aja, ska väl ödsla lite tid åt min andra underbara blogg :d skriver kanske ett kort inlägg sen. om inte så godnatt & sov sött !
tack & hej, leverpastej / f'

 


superbild sen 6an ohyes. no other picture on tha lager ?


Kommentarer
Postat av: nikki.

bäst att träffa dej älskling :9<33333333333333

2010-03-01 @ 19:30:24
URL: http://nclasson.blogg.se/
Postat av: Amanda

du borde klippa dig så där Fippa, jätte fint :D

2010-03-02 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0