myself and i

skola som igår :)
samma lektioner som igår då , förutom matte & teknik.
lena (väran lärare) har så sjuuuukt fina jeans !  :d
matilda tycker att det är löjligt att jag frågade var hon köpt dom ;d
men jobbade på med allt. jag & binjo har kuuuligt. hah svenckan gick fett bra.
engelskaprovet får vi tillbaks imorgon :) hoppas på nice resultat !
eller ett - med dagen är fortfarande lina, som är sjuuuuukling -_-
be frisk ?  sen ett till var att nikki bästis är sjuk ! asså åå, den enormt glädjespridande varelsen som alltid ler var sjuk idag. när jag behövde ett skratt som mest ? men jag & bianca skrattade mycket ändå, joooorrå.  kiki är cooool. hon får upp omöjliga knutar. efter skolan gick jag & felicia till farmor & farfar. farre har typ slutat rökaaa :DDDDDDDDDDDDDD härligt farre ! men iallafall, vi åt lite mackor & gjorde lite läxor. kollade på tv,sen böt vi om !  träningen var greeejt. joanna fick träna oss & det  är super (y) gick bra bättre bäst .
 åberg är söt :$  ♥
men nu har jag duschat & ätit, blir väl tv ikväll & sen sova ?  juste , imorse så väckte pappa oss & jag trodde klockan var typ 10 i sju ! men jag somnade om i 30 min typ & vaknade & tänkte shiiit , vi kommer missa bussen :o men när jag kollade på klockan var klockan 10 i 7. så pappa väckte oss klockan 20 över 6 :o -.-  men som tur var fick vi skjuts av pappa till station ! hahahahahha , det var en kille som hade hörlurar & lyssan på musik som stod med ryggen vänd. han hörde ju såklart inte att bussen kom så  när han vände sej om så var bussen 10 cm ifrån han så han hoppade till & backade ;d aja, ska D R A nu :)
läs med hjärtat !
/ jag bitchslappde dej inte, jag gjorde bara en give me five med ditt ansikte ! http://nclasson.blogg.se ! <3
~dagens låt -> owl city- fireflies ~

how cute isn't binjo ? VERRRRRRRRRY CUTE ! :3


Kommentarer
Postat av: nikki.

saknar dej gumman :/ <333333

2010-03-02 @ 19:59:52
URL: http://nclasson.blogg.se/
Postat av: sofia

filippia är söt :D<3

2010-03-03 @ 09:10:13
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0