...............

Hejsan......

Nyss hemkommen från universums finaste pojkvän. 5 dagar utan honom nu. Rent helvete kommer det bli. Men aja, det ända positiva var att min toppen bra syster städat hela rummet. Cred till henne! ♥

Idag mötte jag upp Erik på station iallafall, vi gick runt på stan ett tag innan vi satt oss på cupido med varsin sallad. Efter det tog vi bussen till honom. Vi gjorde massa saker! Tog extra vara på tiden eftersom att vi inte kommer ses nu. Pappa kom runt halv 10, ville jag hem då? Nej det ville jag inte.. Får ta och bita ihop helt enkelt. Nu ska jag sova. Eller nej, jag ska inte göra någonting. Bara va. Puss!


Något som får mig lite på humör iallafall, och det var knappt kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0