det va ju ett tag sen...

lite smått sämst uppdatering ? det kan ni ge er på.

sitter och lyssnar till denna awesome låt Tomas Ledin – Håll ut !

det ända ni missat är väl ? att jag har gått vidare till camp 2. gal1 kul kommer det bli :) sen har det vart lov, har bara haft tillgång och inte till något annat  eftersom att jag och mamma är rädda att jag ska göra så att det blir virus igen! för tredje gången hehe.

men skolan idag var väl som alla andra skoldagar! inte speciellt grejt alltså..men de är det ju aldrig! gjorde inget speciellt ! pratade mest om praoen och skrev lite saker om den. kollade film och sen det vanliga! sen träning. orkar verkligen inte skriva eftersom att jag precis har gjort en kraftig uppdatering på min och felicias blogg! bestämde oss för att äntligen skaffa blogg tillsammans. får se hur jag orkar med det!

sitter iallafall och pratar med timpi på skype! ska äta snart pusshej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0