korta tråkiga rubriker.

jag hatar att blogga engentligen men när jag ser alla andra skriva! ja då blir jag sugen.

praktik idag..nästsista dagen! ganska så skänt att äntligen få lov sen! och min syster kommer hem hit imorgon! mycket bra! men på praoen idag så skar jag grönsaker sen kom moster så jag tog en fika med henne. sen diska jag lite och åt och fixade massa påsar och grejs innan jag slutade! tog bussen hem med amanda och simon!

sitter och kollar på typ vinterstudion ? tror jag iallafall. och har ätit lite mellis! imorgons så ska jag och mina fina vänner freda börjesson och nikki classon ta en fika innan jag rullar vidare till o'learys och väntar in min syster !

jag har lust att skriva jätte jätte jätte jätte mycket ! men det finns liksom inget att skriva ...det är ju lite smått tråkigt ! vill börja med sån där typ dag 01 - dag 20 eller något sånt så jag verkligen måste göra något på bloggen varje dag! och jag vill fixa frågestund också men den är typ ingen som kommer fråga någonting! så jag vet inte vad jag ska göra ! ni kan ju alltid komma med förslag ? det skulle vara fint. men nu ska jag faktiskt sluta skriva och göra något vettigt ! pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0