2 januari 2011

tja! lite dålig uppdatering..

idag vaknade jag tillsammans med julia och felicia (igen) felicia skulle egentligen gå upp med julia för att hon skulle till stallet men..felicia låtsasov så jag fick ställa upp ist för den bajshögen! så jag blev lakk på henne och kastade massa kuddar på henne. bajsfelicia! + att det va inte ens tidigt..klockan halv 12 va det ju faktiskt. aja..sen kollade vi på film medans julia va i stallet..jag somnade ! sen hade julia smsat och sagt att vi skulle åka skridskor.. fast jag skulle städa mitt klädskåp först så jag gjorde det! sen åkte vi..!  nu har julia gått hem för att äta! sen kommer hon och vi ska ha allmänt kul :D

igår va jag med max och adam! vi kollade på film, film och film! så det va inte speciellt mycket vi gjorde :p dom åkte hem runt halv 8..

imorgon ska jag hem till pappa vilket jag ser fram emot eftersom att min kamera är där ! så det ska bli kul..sen ska jag umgås med allllla kompisar eftersom att det är sista lovveckan ! snart ska jag bada också.. hur ska jag hinna med allt ? jaja..tjaaarrå.


sellin är min snygga brud som jag älskar sååå otroligt mycket!
hon är en våldtäcksman..och hon är vild både i verkligheten och i säng**
så är det. jag måste träffa de nördbarnet nu innan hon halshugger någon.
hon är min ! så dra! pusspåhennes rumpiii :*

Kommentarer
Postat av: sellin

jag är inte en våldtäksman :o

2011-01-02 @ 18:02:49
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0