chokladpengar

tjenaree!

dålig uppdaterin när det är skola jag vet! men första dagen i skolan efter en najs helg är ju bara fel fel fel. startade dagen med ett styrkepass sådär. njaa inte sååå passande enligt många. lite körde ett karate kast med mej rätt in i väggen..så jag säger bara aj min höft! sen lite vanliga lektioner! dagen rullade på men det känndes som att jag kunde falla ihop och svimma vilken sekund som helst! är så jäävla sjuk känns det som! men det är jag ju säkert inte.

på träningen idag så kunde jag ju såklart inte vara med..kroppen sa ja men huvudet sa nej! så jag följde skallen idag. jag la mest och kollade på tills det var slut! sen drog hela familjen i en och samma bil hem! och nu lagar dom vääärldens godaste mat medans jag har laddat över väldigt mycket bilder på datorn! såatt..ska försöka uppdatera mera iallafall ! puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0