photonordarna.blogg.se

tjenisss pen*s !

dagen har spenderats med sara..men efter som att jag och sellin har skaffat en blogg klicka HÄR för att komma till den ..det är en fotoblogg för typ enbart bilder. så jag kommer lägga upp jättemycket bilder på den bloggen och bara kanske nån bild ibland i denna blogg. så jag kommer skriva när det kommer upp bilder på den bloggen.

just nu ligger jag och laddar upp bilder från idag på face! kommer ladda upp en och annan bild på andra bloggen också ! så checka in den.  jag har faktiskt 3 bloggar nu! såååå..nu har jag mycket att göra. jag är pigg som fan och klockan är typ 2! nu ska jag fixa bilderna på andra bloggen. byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0