slutkörd!

selliiin måste vara mycket stolt över min extrema uppdatering.

skolan idag..inte bra! eller enligt mej va det rena helvetet. inte skolan i sej! men att gå upp på morgonen. jag har inte sovit ut på hela helgen och det är liksom på tiden nu. men nej i guess not! men det bra. boxning på idrotten paaiiin. sen grupparbete på svenskan..matilda min fina vän som hoppade in i min grupp va inte mycket till stöd! ingenting alls faktiskt. haha! men jag och lina klarade det på egen hand. MVG :) sen hände inget annat.. eller vi hade mvg-delen på so provet. jag tror att jag kommer få vg iallafall. så det är jag isånnafall nöjd med.

träning efter skolan jag felicia och sara drog hem till farmor och åt. sen fick vi skynda för att vi skulle hinna till träningen. träningen va rätt så grejt! ganska latch eftersom att vi hade anstängt oss en aning i helgen! så det satt fint. men nu ska jag snart äta och ta en lååång dusch! pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0