vart tog kärleken vägen vart e den vart är den ?

tjenaaareee!

gick upp 20 över 6 idag. vilket betyder att jag inte är sjuk! njaaa..lite både för och nackdelar med det. men drog iallafall till skolan. rätt fint! hade inte missat så speciellt mycket och det viktigaste gick vi igenom idag. tajming kallas det! sen på fotbollen så kollade jag ba på eftersom att jag vart sjuk! amanda var målvakt så jag stod och coacha henne bakom målet vilket gick utomordentligt. fick veta lite mindre roliga saker då också! sen vare matte ! där jag trodde att jag missat en väldans massa kapitel men no! jag jobbede ikapp och nääästan lite föör långt + att jag gjorde ett "läxförhör"

efter skolan drog jag felicia och amanda till gränby. gick runt o kollade på rean! hittade lite grejs men fick inte med mej något! prövade ett par jeans som jag köpte ! men jag är liiite osäker på dom ny sådär. sen drog amanda hem! jag och felicia skulle ta kvart i 4 bussen..så vi gick så vi va där 2 minuter innan den gick. men vad tror ni bussen gör ? jo felicia står och knackar på rutan men han bah kör. tack för den friendly busschaufför. men pappa kom och hämtade oss sen som tur va! så nu har jag precis gjort ansiktsmask för min försckräkliga hy, kan inte påstå att det blev bättre. menmen! hoffmaestro väller ut i mina öron så det är greaaat. ska plugga lite snart också!

imorgon rullar jag vidare till nikki efter skolan ! för att sen köra på camp 1 på lördag & söndag! skiiiiitnaaajs! tjarråå.


feeeeetknoppiisssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0