Svaren på frågestunden DEL 1.

Postat av: --
Vem är din älskade bästis?
-Sigge såklart. Fast har ju fler, Mokhtar är en av dom också.
Postat av:
Är du på g/gillar du någon?
-Har pojkvän så ja,jag gillar någon. 
Postat av: --
Är du oskuld?
-
Nej
Postat av:
Topp 5 finaste 95killar i Uppsala?
-Erik Axelsson, Fredrik Hovstadius, Pontus MB och sen kommer jag inte på fler.
Postat av: J
Fem finaste i ditt lag?
-Alla i mitt lag är fina! 
Postat av: Julia And.....
Vad tycker du om Wendela, Ines, Sofia Åberg, Olivia, Marija, Felicia, Molly och Lina B?
-Wendela: Wendela är en av mina bästavänner, hon ställer alltid upp och finns alltid när man behöver någon, hon får alltid ner ens fötter ner på jorden om man har det svårt. Finaste personligheten och även riktigt fin i övrigt. En vän som henne behöver vi alla.
Ines: En tjej jag inte känner så jättebra, men hon är iallafall supersnäll och skulle inte ha något emot att få lära känna henne bättre.
Åberg: Är en riktigt härlig prick man gärna skrattar åt och med (hehe) Hon är jättegullig och hennes skratt gör ens dag. Sen är hon en jäkel på fotboll också!
Olivia: Min janne. Kan verkligen prata om allt med henne, vilket jag uppskattar! Hon är som värsta livscoachen. Hon är nya Iniesta och även jättegullig.
Marija: Världens bästa människa. Så himla underbar! Hon är som Olivia som en livscoach, skulle inte klara mig utan henne i mitt liv. Hon får mig alltid på bra humör och ja, när jag är med henne går mina mungipor upp till öronen varje gång. Den bästa jannen som finns, och även en av dom bästa fotbollsspelarna i Sverige!
Felicia: Om det är min syster du menar så är hon ju helt klart den bästa systern i världen!
Molly: En söt tjej men en gullig personlighet. Alltid kul att vistas i hennes sällskap! Också hon en tjej man gärna skrattar med. Vi hade mycket bättre kontakt förr, men den har gått ner nu :(
Lina: En av mina bästavänner, och hon har varit det ända sen vi gick i F-klassen. Allstå i 10 år. Vi har haft lite till och från tider. Men även fast vi inte är lika tighta nu som i början är hon ändå en nära vän. Kan för det mesta dela med mig av allt till henne! Henne skrattar man ALLTID med haha. Fin är hon också! 
Postat av: ...
6 snyggaste killarna i Gränby?
-Erik Axelsson, Jakob Östlund, Oskar Englung, Pontus MB, Jonatan Qahoush, Mokhtar Sahli.
Resten kommer någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: ff

vadå någon annan dag ta bara alla nu snälla filippa ;* btw jag läser din blogg varje dag den är bääässtt !!!

2011-11-29 @ 12:50:20
Postat av: Anonym

du skulle ju svar 95killarna inte 96

2011-11-30 @ 16:23:55
Postat av: J

Hur många har du haft sex med?

2011-12-05 @ 10:00:05
Postat av: svara på del 2 daa hallåå

2011-12-05 @ 20:54:33
Postat av: svara på del 2 daa hallåå

2011-12-05 @ 20:54:52
Postat av: jaman

svara på del 2 världens segaste bloggare ;*

2011-12-05 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0