When i held you.

Tjenare.
Ingen uppdatering från min sida igår. Illa. Men vi kammade hem en vinst i skol-sm och är därmed vidare till semi-final! Fan så bra Gränby. Därefter drog jag hem till farmor och åt och sen hängde jag med Wendela utanför diös för fotbollskolling. Uppland p95 och ett Siriuslag. Nice!
Idag var det matte första, fattade inget alls men det gjorde min bänkkamrat som tur var! Sen sveriges längsta håltimme. Jag, Wendela och Tilda drog hem till Wendela, där det vankades tjockismat, kladdkaka och film. Vi hann med allt det, dock inte hela filmen, innan vi drog vidare till diös. Och orka allt som hände på vägen. Med ett ord punka. Sen träning. Sen åter till skolan för tyska-prov. Svåraste tyskaprovet i Gränby, helt klart! Sen so och sen no more school på en vecka (PRAO)! Skööööönt.
Men nu ska jag äta sen ta det lugnt. Hoppas på att pappa kommer hem från akuten snabbt så att det inte är nåt allvarligt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0