Det var ju inte igår.

ÅÅÅÅÅH VAD RA UPPDATERING! Eller kanske inte alls då.

Hur värt är det att veta om skolan då? Inte speciellt värt. Hade solo-orientering i onsdags vilket inte fick så bra fast ändå över förväntningarna så att det är bra. Kan det bero på att jag orienterade med Johannes? Så kan det kanske va. Sen har jag haft lite prov osv. Men veckan har rullat på helbra iallfall.

Har även haft två matcher och 2 förlorade. Hur kommer det sej? Blir helt irriterad på att vi lirar ut lagen spelmässigt men gör dock inga mål. Men vad gör det om 100 år? Seriesegern är iallafall utom räckhåll. Jag känner även nu att jag bara vill skriva 100 olika inlägg bara för att liksom. Men icke. Fy på mig seriöst. BÖG. Nu ska jag typ kika runt lite och sen ta det lugnt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0