I am left without a chanse.

Blir snabb uppdatering. Har lite brottom iväg, ska nämligen repa snart! Inför bröllopet på lördag.

Skolan idag rullade väl på, vi försov oss imorse men pappa skjutsade oss eftersom att han ändå var ledig. Skrev uppdsats på svenskan. Skrev om min 10 gågner. Sen orkade jag inte, och den blev verkligen sämst. Men det får bära eller brista! Sen hade vi bara massa tråkiga lektioner, från bästa torsdagarna (förra terminen) till säsmta! Tummen ner för det alltså. Men nu ska jag kila iväg. Kanske uppdaterar senare! Puss.


Detta äter vi brudar i Gränby på rasterna, lite tjocka sådär. Och usch vad ful jag kände mig igår, som en riktig bonde alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0