Kulturnatten 2011!

Lite om Kulturnatten! Inte för att det är så intressant men väääärt att veta. Annars är det bara att skippa att läsa och checka in bilderna som förhoppningsvis finns längst ner så atte!

Jag gick väl upp runt 11, fixade mig och sånt dära. Sen drog jag till en fin vän, vi kollade film och hade det mysigt innan vi tog bussen till stan. Vi gick och mötte upp hans kompisar och jag träffade mina så vi skiljdes åt. Jag fortsatte kvällen med Matilda dårå.

Vi skulle precis sätta oss på Cupido och ta en sallad men dom stängde precis när vi kom. Oflyt! Så vi bestämde oss för att äta buffé på East City! Där satt vi ett tag och snackade om allt och inget. Senare kom även Felicia och Julia. Vi drog oss ner mot stan och senare träffade vi på massa annat folk. Drog till HUMC, sen stadsparken och sen stan igen. Matilda drog hem vid klockan halv 11 så jag ringe till Selle och vi bestämde oss för att träffas.

Sprang runt överallt i hela stan och letade. Sen så fick jag reda på att hon var i Engelska Trädgården så jag gick dit och där vart vi inte kvar så länge. Vi drig ner på stan men hon var tvungen att dra hem. Än en gång gick jag runt ensam. [nej jag är egentligen inte mobbad] Ringde mamma och mötte upp henne. Vi kollade på när min kompis mamma sjöng! Hur grym som helst. Det slutade vid 12, då rullade även grattis sms:en in. Kom hem runt 1 och somande ganska direkt.

Det var allt. Nu ska jag uppdatera mera. Bara för att det ska se ut som om att jag skrivit jäääättemycket hehe!


Kul bilder jag hade att bjuda på alltså! Jorrå satte.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0