Snälla bli min.

Hola everybody! Sitter här nyduschad och fräääsch :)

Hann med en del under dagen också! Min kompis rekommenderade om en match som jag tänkte att visst jag drar dit har ändå inget bättre för mig. Voxade Selle och hon hänkade ju gärna så jag tog bussen.. eller först ska jag berätta om innan bussen kom. Det var såhär att jag skulle käka innan på 5 minuter hade då min pappa tänkt så jag fick springa ut hämta hamburgare och sen när jag var på väg upp och skulle hämta pålägg osv så kom bussjannen så det var bara att ta ruschen ut. Han iallafall i sista sekunden. Intresse-klubben annteckar.

Sen mötte jag upp Selle på stan, vi chillade ett tag sen drog vi till bussen och det var så förbannat varmt så vi tog ruschen och köpte en tröja till mig! Sen tog vi ruschen tillbaks till bussen och han precis med den. Kollade på matchen Sirius-Gusk p96 som slutade 4-1 till Sirius.  Sen drog och köpte lite godis och sen drog vi hem!

Det var allt typ. Idol är igång och jag hatar Alexander Bard! Riktigt svin alltså. Han tycker ju fan inte om någonting. Vet du vad Alexander? Du suger steeeenhårt på keybord. FU! Skolan imorgon dåååå, jättekul asså. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0