We had a promise, babe.

Hej på er. Inleder med att säga att jag är så sjukt irriterad!!!! Gjorde nog ett av de längre inläggen från min sida här på bloggen men när jag skulle publicera så dog hela internet och allt försvann och såklart sparades det inte o utakastet så allt försvann.

Har iallfall spenderat dagen hos Erik. Från att ha legat ensam i hans säng i 4 timmar, till att sedan mysa och kolla på film och så till att sen lämna världens bästa och träffa en annan underbar skapelse, nämligen min pappa som jag inte träffat på snart 2 månader! Så det var skönt att träffa honom och alla andra här hemma.

Jag och Amanda har nyligen suttit och upplevt 5års barndomen igen. Vi kan bara vi vill. Nu ska vi ladda ner en rulle och glo på den innan vi somnar. Ingen träning för mig imorgon! Hostar som ja, jag vet inte vad! Beger mig istället hem till Erik och stannar där för gott (i wish) NEJ men jag vet inte hur länge jag blir kvar helt enkelt!
Heidooo. Uppdaterar imorgon om inte senare, har ju inget att göra dårå. Men hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0