När vi blir ett.

Fick en fråga om DM-finalen, vilken tid och vart den spelas.
Svaret är: Den spelas klockan 14:00 i Gamlishallen på söndag.

Så däääär, kollat på film sähär på kvällskvisten. One day. Sorlig och otroligt bra film. Kanske lite smått långtråkig i vissa tillfällen men absolut en film i min smak. Ja det var typ det jag hade att dela med mig av för nuet. Sellin kommer slänga upp en header när som helst också! Topp det.

Ska lägga mig nu iallafall. Juste, vilken färg ska jag ha mitt hår? Mörkare,ljusare eller den färgen jag har? Kommentera gärna vad ni tycker. Pussss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ljusare ;)

2012-01-09 @ 21:46:12
URL: http://lnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0