Sumerar.

Tjaaaa. Jätteledsen för den usla uppdateringen. Kan dra veckan lite snabbt.

Måndag: Klassresa, startade på sämst möjliga sätt. Erik skulle inte med. Bet ihop och åkte ett land ifrån honom ändå. Väl på Åland besökte vi chipsfabriken. Kom till stugorna och hade femkamp.
Tisdag: Fortsatt dag på Åland inkl. femkamp bestående av pilkastning, bågskytte och paddling. Sedan grillning senare på kvällen.
Onsdag: (ÄNTLIGEN) Hemfärd. Först en tripp till Mariehamn. Sedan båt hem. Sedan träffa Erik direkt och sova kvar.
Torsdag: Åter till skolan. Dock ska böcker och sådant lämnas in, skönt att veta att man inte ska göra något speciellt näta lektion. Efter det träna, hem till Erik och sova kvar.
Fredag: Sovmorgon till klockan halv två. Få tillbaks nationella i Tyska. VG. Sedan 9:ans sista prov. Sedan match. Slutade 1-1 och jag nätade. Sedan då? Jo hem till Erik och sova kvar.
Lördag: Upp rätt tidigt för att samlas. Mot Gävle för match i div.2! Vinst 1-0. Sen då? Jo hem till Erik och sova kvar. Hehe.

Nu har jag precis vaknat, Erik har åkt iväg på samling för han har nämligen match idag. Själv sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Vänta tills mamma kommer antagligen för att sen färdas vidare och kolla på Eriks match. Och efter det????????? Åka och kolla Felles match. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0