We don't sleep when the sun goes down.

Jaaaaapp.
Tillägnade balen ett eget inlägg. Infon om balen då. Innan balen hängde jag hos Erik för att förbereda. Till en början var balen lite nja, sisådär. Men middagen livade upp allt om man säger så. Och "festen" efter. Haha! Topp.
Runt 10 drog jag, Wendela, Alicia och Olivia inkl. 3 killar hem till Alicia. Sedan bjöds det på festligeheter. Jag och Wendela blev sedan hämtade halv 1. Lyckad kväll som fan.

Dagen efter då, började 11 slutade 12. Hängde med några tjejer i klassen vid en brygga i stan. Mysfaktor. Sen åkte jag och Felle hem och vidare till Thuns. Fick med mig 2 linnen, ett par byxor och ett par trosor.

Sedan åkte jag hem till Erik. Vi drog en spontan bio. The Dictator. Rolig film. Lite konstig och jobbig handling. Men skratta kan jag lova er att man gör. Hängde sedan i stan till kvart över 12 drog hem och somnade på direkten.

Imorse kom mamma och hämtade mig klockan halv 11. Sedan var det frågan om match. GUSK-Täby IK. Division 2. Debuterade i 70:e minuten. Förlust med 2-0 dock. Har varit hemma sen klockan 18:00. Badat, kollat fotboll, sovit, och ätit.

Imorgon ska jag kolla på fina systers match. Sedan hem till min fina. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0