Everytime we kiss, I reach to the sky.

Hej! Som ni ser har jag ny header, dock är den lite för liten och så har den en annorlunda färg som bakgrund än vad den ska ha. Men den får duga! Ska be om hjälp snart.

Vaknade hos Erik idag, drog hem vid 12. Har inte gjort mycket alls, skulle egentligen åkt med Julia och Felicia till Gränby men jag ändrade mig i sista sekund. Istället tog jag ett långt varmt bad. Hår inpackning, ansiktsmask, och shave ingick också. Lika bra att få det gjort någon gång!

Ikväll kommer Erik hit och imorgon har jag match. Får se om jag uppdaterar mera sen. Mamma ska bort så ska vara själv ett tag och om jag inte hittar på något att göra då så uppdaterar jag säkert! Men nu ska jag gå. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0