He wasn't good enough for her.

Hej. Dålig uppdatering, börjar bli en standard mening i varje inlägg känner jag.

Igår sov jag hos min fina bästavän. Vi hann med en hel del. Gå till Willys och handla och bära hem massa matkassar, inte det skönaste jag gjort. Sen laga mat, vara med Kajsa, kolla film, prata och sova. Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade 11 hos Wendela. Åt frukost och sedan skjutsade dom hem mig.

När jag kom hem skulle jag egentligen ut och springa men efter vissa omständigheter hamnade jag i badet istället. Nu har jag kollat runt på klänningar till avslutningsfesten. Ni får se i nästa inlägg. Får se vad som händer ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0