Living young, wild and free!

Heeeeej!
Skön dag i skolan idag! Började med No i en timme klockan 5 i elva, vilket betyder att vi hade sovmorgon! Sen jobbade jag och 3 andra i matsalen och det gjorde vi i 45 minuter inann vi slutade. Alltså slutade vi klockan 1 medans resten av klassen sluttade 10 över 2. Klagar inte!
Sen gick jag och Erik på stan, kollade runt och åt. Åkte sedan hem och packade och åkte direkt tillbaks till Erik typ. Imorgon är det Romme och vi har precis handlat lite till det. Upp en aning för tidigt imorgon, men det är det värt hoppas jag! Ska åka snowboard, hur det går återstår att se. Jag är nöjd så länge inget är brutet!
Blir ingen uppdatering imorgon tror jag. Ska dra nu! Pusssss


Kommentarer
Postat av: .

du skriver alltid att du är hos erik, varför är ni så sällan hemma hos dig?

2012-03-08 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0