söndag

hejhej, ((:  söndag idag, & det betyder städdag -.- menmen, jag har kommit så långt så jag är färdig ! *puuuust* idag vaknade jag 11, & dagen började med att smsa med saknade nikki ! imorgon är helvetet slut. för då fär jag träffa dej bästavän !  härliiiiigt  !  sen kom julia hit & nu hjälper hon felicia att bära massa krukor, & mamma syr gardin till mej medans jag sitter här & skriver !  förlåt bloggen, jag vet att den inte är helt okej, för jag lägger in alldeles för lite bilder, men jag har inga bilder, jag måste nog ta några snart, fasst jag har bara min usla mobilkamera att ta med & det är ju inte väsldens bästa megapixel på den -.-  igår så spelade gusk_bäsrlinge :D gissa vilka som vann ! jo det gorde gusk eftersom att dom är bäst ! såklart ! 4-0 eller 5-0 :)   

shida:  2 mål                                                     binjo: 2 mål    
asbra spelat alla som var med ! ;d  eller jag var ju inte med , men jag kollade ju på !  nej, nu ska jag dra , har mycket för mej idag ! ska snart äta & sen ska jag till lotta som fyller åår !  grattis till henne ! & då ska jag proppa i mej massa tårta & godsaker, ha en bra dag !
saknar nikkiii ! ;o


pusssss ♥


Kommentarer
Postat av: nikki :)

ja längtar som fan te s imorn. ja kommer krama sönder dej vafan. ja älskar dej o saknar dej mest bästavän<333333333333

2009-11-15 @ 21:24:49
URL: http://classons.blogg.se/
Postat av: filippa

du kramade ihjäl mej isag istället, för du din lilla bajs var sjuk imångags ;( älskar dej & saknar dej bääääääääästavänn ! <333333333333333333

2009-11-17 @ 16:38:36
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0