tha day med juliiii ;dd

hejhej blooooggen (:  idag var det skolan -.-  astråkigt ! skulle till skolsköterskan , men hon var sjuk idag igen !=)  erik är dum, han kallar mej jävla bonde jävel & apråtta , eller massa skit ! ;o för på engelskan ska man typ göra en fantasigubbe typ, & Alex ska göra en grisapa eller nåt, så erik baH: men då kan du ju kolla på filippa. sen massa skit ! sen skulle jag ringa JULIA  men han trodde jag ringde mamma så han bah: ska du ringa mamma & fråga fråga om hon mjölkat klart kossorna. om du vore lite mer uppmärksamm & inte var så trög skulle du nog inse att kossor mjölkas på mogonen -.- big & smarthed ! sen så säger han att jag har kossor i mitt rum -.- ;s  bah för att han har det asså tönt -.- sen efter skolan drog jag & juli till stan & köpte julklappar, vi skulle fika på wayne's , men hennes syster började inte jobba förns halv 6 & vi orkade inte vänta, & vi skulle fått betala mer om hennes syster inte var där , & så skulle vi inte fått nån vit chokladsås ;o ! så vi gick till mcdonalds & åt paj & drack milkshake ! det var asgott ! (:  jag kan tyvärr inte lägga upp bilder, vet inte hur man för över, -.- men det kommer nästa vecka ! (a)  nej nu ska jag slå in julklappar & plugga !
pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0