gästbloggning a lá felicia

Hej ni söta & inte allt så söta som läser Filippas blogg. Visst är den grym? Jag vet att ni alla tycker det, och det gör även jag.

Känner inte Filippa bra alls, smsar lite med henne ibland och sådär. Sen har jag ju träffat henne en gång, på fotbollsträningen i tisdags. Och om jag nu börjar i Gusk så kommer jag träffa henne varje vecka, så jag antar att vi kommer lära känna varandra bättre på de sättet, och det är ju nice. För hon är grymt söt & snäll, så skulle aldrig tacka nej.

Gästbloggning är inte alls min grej, så jag tror inte jag ska trötta ut er ännu mer för jag har inget att säga haha. Jaja puss på stjärten ;* Bjuder på en liten cool bild på mig också för att göra det lite kuligare.

Oj vad stor den blev ;$ Jaja klicka på bilden för att komma till min blogg, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0