BRÄÄST '

tjaa, lite dålig uppdatering =D men jag han aldrig logga in igår.
för jag tränade flickor 98/99 !  dom var jättesöta & bra ,  så var dom nöjda med oss med ! (y)

men iallafall, idag hade vi skolaaaaa -.-  tyskan var ganska najs, vi läste lite, sen skulle jag på elevrådsmöt för att jag är sån där sak, så det var årsmöte. det var skönt att slippa lektioner , vi pratade om massa saker som jag ock bästis fästis inte fatta =)  sen hade vi gått igenom typ 5 av 9 punkter på 10 min !? så vi bah noooooo, för vi pallde ju inte ha lektion, men sen skulle vi välja massa saker , så det tog ttid!  jag & nikki valde edom på alla lappar !! men hon blev inte ändå .. jag & nikki hittade på ett nyss ord för bra bättre bäst , det är BRÄÄST'  eftersom bräst ser tråk ut så la vi till lite saker , sen ritade jag saker till henne , sen skrev vi aotografer & kallade varandra för bäst =D även fast alla vet att det är nikki som är bäst .. sen så slutade allt typ 1 timme efter, så jag & min bästis som är brääst' skilljdes åt :'((  jag älskar nikki classoooon ! aja, sen var allt tråkkkkiigt.  juste ! fick tillbaka vårt prov, fick 96/106  vilket var vg eller jag tycker mer vg+  ,  jag & lina slog vad om pengar, hon fick 97 & sen hade maria rättat fel & då fick jag 97 men sen hade jag fel på en så då fick jag 96  så nu är jag skylldig världens bästa lina 5 kr & mer kan det bli . 

efterskolan drog jag & felicia hem till farmor, anna kom på vägen & min farmor trodde att det var en kill :$  men vi åt lite, sen pratade & gjorde grattis kort till pappa :) sen träning, eftersom att jocke & tom inte kunde träna oss fick elinas pappa steven (?) göra det, vi spelade typ bara match sen straffar !  efter träningen så köpte jag russin c(: jag litade på sussie så tog nåt nyttigt , aja ska äta & dejta duschen nu, kanske inte blir så mycket mer uppdatering !  MEN DET VAR MYCKET JAG SKREV, SÅ LÄS JAG LA NER TID =D
pusss sötisaaar ♥

Kommentarer
Postat av: nikki

JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTIS, DU ÄR BRÄÄST' :d <333333333333

2010-05-25 @ 20:21:32
Postat av: sofia

HAHHAHAAH steven ? ivan annars haha :D<333

2010-05-25 @ 20:45:32
URL: http://sofiaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0