NÄR JAG BLIR STOR SKA JAG BLI GURKODLARE.

där har ni fridas framtida yrke ;

skolan idag, helt okej !  matteprov som gick åt satan =O   sen hade vi massa fysik som jag älskar vid detta tillfälle.   eftersom att vi håller på med så sjukt roliga saker !  GRUPPARBETE NÄMLIGEN. som jag skrev i inlägget tidigare =D   sen var det bara chill resten av dagen!  efter skolan drog jag med juli & freji hem. vi spelade fifa, torska med 4-7  JIPPI LIVERPOOL!  sen kom elina, vi drog till kebabkisken =s  tror jag & beställde mat.. hahahha
"har du pengarna freja ?"
"skojar du?" 
"nej? du har pengarna"
"nej, jag får springa hem"
Då hade dom små smartskaften glömt pengar hemma. & deras pappa hade låst dörren & ställt sej i duschen. så dom kom inte in. så jag & elina gick & tog ut pengar så vi kunde köpa dom rackarns rullarna. sen drog vi hem & åt. elina klippte typ en visselpipa av sugrör. så vi spelade bröloppssången =)   sen fick jag en laddare av världens sötaste elina!  taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack det behövde jag =D 
sen åkte vi & spelade match.  tvålade dit dom med 1-0 !  gick inte så jäääättebra för mej. eftersom att det var första matchen för mej & julia med f16. men det gick bra, hade 2 målchanser =D    sen fick deras målvakt utbrott på sara för ingenting !  sara skulle skjuta men han inte , så hon nuddade målvakten med armen, sen dampa hon ur.   nu har jag duschat!  upp tidigt imorgon & spela ännu mer match. mot håbo!  dom tar viiiii ! 
sov så gott så skriver jag imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: raia

söt blogg! (:

2010-05-07 @ 22:14:25
URL: http://arra.blogg.se/
Postat av: bibses

kul blogg.



komenter tilbake

2010-05-07 @ 22:32:46
URL: http://bibses.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0