i hope you know how wounderful life is when you're in the world!

nu är den sista lovdagen slut. eller ja vi har ju imorgon också! men då måste jag plugga som ett as till tyskaprovet .. inte det man liksom vill göra sista dagen men det är bara att bita ihop och ta tag i den skiten! juste.. JAG OCH FELICIA SKA SÄLJA KLÄDER VI INTE VILL HA / KAN HA! hör av er om ni är intresserade :) hihi ville bara reklamera det eller vad man ska kalla det ? så kanske vi får lite cash för det också! känner att jag kommer bli riiik i sommar.

brännan börjar ta form och en rand börjar synas. jag undrar om inte april är en bra månad ändå ? förr hatade jag april. då ska liksom allt vara blött och slaskigt och det finns fortfarande snö. men nej! nu har man tillochmed fått lite färg! inget jag förväntade mej så här tidigt :) men det är bara att tacka och ta emot. nej nu lär jag avrunda detta inlägg så att vi inte kommer över 12 slaget! fast det är en stund kvar men ändå :) skriver imorgon! pusshej :*


Kommentarer
Postat av: sellin

jaag villl haaa eeraaa klääädeerr

2011-04-25 @ 10:10:00
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0